خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

گلایه از شورا به علت بلاتکلیفی ستاد مشارکت‌های محله‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۹۰۴

عضو شورای شهر تهران با اشاره به جلسه شورا با شهرداری تهران در خصوص نظام نامه محلات گفت: امیدواریم که شهرداری پاسخ مناسبی برای اشکالاتی که در اجرای نظام‌نامه وجود داشته است به ما ارائه کند.

سیداحمد علوی، رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شهر تهران و عضو شورای  اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره اجرای طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار توسط شهرداری تهران، اظهار داشت:  اواخر سال گذشته این طرح مصوب شد و طبیعتا بودجه‌ای که ما برای این بخش از شهرداری مصوب کرده‌ایم براساس اجرای این طرح بوده است.

وی ادامه داد: یک بازه زمانی 6 ماهه برای اجرای این طرح را در اختیار دوستان در شهرداری  گذاشتیم تا فعالیت کرده و در عین حال  همزمان آن‌ها را رصد می‌کنیم. اما در حال حاضر زود است که بگوییم چقدر این طرح موفق بوده است.

نماینده مردم تهران در شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد:  تغییرات اساسی در مدل اجرا و فعالیت و همکاری با زنان سرپرست خانوار وجود دارد و ما هم در بودجه‌ریزی این طرح را لحاظ کرده‌ایم. به نظر می رسد که این طرح در شهریور ماه اجرایی شود.

علوی همچنین با بیان اینکه مدیریت مشارکتی شهر تهران مد نظر شهرداری تهران است و تحقق این امر نیازمند نظامنامه محلات است، گفت: هدف نظام‌نامه جلب مشارکت در محلات و اداره بهتر محله و منطقه است و نظام نامه موضوع جدیدی نیست بلکه همان موضوعاتی است که از گذشته وجود داشته است و در حال حاضر به روشی جدیدی ارائه می‌شود، اما در واقع همان چیزی است که از گذشته وجود داشته است.

وی ادامه داد: اشکالاتی که بر اجرای نظام نامه وجود دارد را احصا و هفته قبل به شهرداری تهران ارائه کرده‌ایم و یک هفته هم به شهرداری تهران فرصت داده‌ایم تا به ما پاسخ این اشکالات را اعلام کنند. امیدواریم که شهرداری پاسخ مناسبی برای این اشکالات که در اجرای نظام‌نامه وجود داشته است به ما ارائه کند، چراکه در برخی از موارد اشکالاتی وجود داشت.

این عضو شورا تاکید کرد: ما از دوستان خودمان در شورا نیز گلایه‌مند هستیم چراکه تکلیف ستاد مشارکت‌های محله‌ای هنوز مشخص نشده است به همین دلیل اجرای این نظام‌نامه کمی با تاخیر مواجه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز