خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

هیچ اراده‌ای برای حل مشکلات سوله‌های مدیریت بحران دیده نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۶۰۹

عضو شورای شهر تهران گفت: با وجود تذکرات اعضای شورا و دستورات شهردار تهران، هیچ اراده‌ای برای حل مشکلات سوله‌های مدیریت بحران دیده نمی‌شود و همچنان دو سازمان ورزش و پیشگیری مدیریت بحران عزمی در تحویل و بازپس‌گیری سوله‌های بحران ندارند‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد صادقی در تذکری در یکصد و چهل و هشتمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که سیل، زلزله و آتش‌سوزی از حوادث اصلی تهران هستند، گفت: سالیانه به میزان زیادی هزینه می‌کنیم که بگوییم یک فضا روی گسل قرار گرفته است، اما کمترین هزینه را می‌کنیم که بگوییم یک فضا ناایمن است.

وی افزود: دیروز در جلسه‌ای که برگزار کردیم مشکلات سوله‌های مدیریت بحران بررسی شد و دیدیم که با وجود تذکرات ما و دستورات شهردار تهران، هیچ اراده‌ای برای حل مشکلات دیده نمی‌شود و همچنان دو سازمان ورزش و پیشگیری مدیریت بحران عزمی در تحویل و بازپس‌گیری سوله‌های بحران ندارند‌.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: متاسفانه در این زمینه هیچ‌کسی پاسخگو نیست، معاونان محترم شهردار آقایان باقری و توکلی‌زاده اعتنایی به این امر نداشته و کار را سپرده‌اند به دو رئیس سازمان ورزش و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران که هیچ‌کدام از این روسا به دنبال تحویل و بازپس‌گیری سوله‌ها نیستند یا اختیاری برای این امر ندارند.

وی در پایان تصریح کرد: از آقایان باقری و توکلی‌زاده به عنوان معاونان شهردار تهران می‌خواهم وقت بگذارند و به این موضوع با توجه به منویات ریاست محترم شورا و دستور صریح شهردار و مصوبات مکرر شورا، رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز