خبرگزاری کار ایران

سی‌ و نهمین کرسی آزاداندیشی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۲۵۴

سی و نهمین کرسی آزاد اندیشی باعنوان هوش مصنوعی «نشست چهارم» برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از امور سامانه‌ها و روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران؛ سی و نهمین کرسی آزاد اندیشی باعنوان هوش مصنوعی «نشست چهارم» در راستای تبیین توان و سیطره تکنوپولی سی و نهمین کرسی آزاد اندیشی در روز دوشنبه ۵ تیر ماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ در تالار امیرکبیر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود. 

این نشست با حضور «هادی مرادی»، استاد دانشکده برق و کامپیوتر، هوش ماشین و رباتیک دانشگاه تهران و مدیرهسته پژوهشی «سامانه‌های هوشمند پایش و مدیریت بحران‌های طبیعی» و «علی کمندی»، عضوهیات علمی و مدیر گروه الگوریتم‌های بین رشته‌ای و سرپرست گرایش الگوریتم و محاسبات دانشکده علوم مهندسی دانشکدگان فنی برگزار خواهد شد. 

محورهای نشست: 

هوش مصنوعی و آموزش 

هوش مصنوعی مسئولیت پذیری، حکمرانی و داده

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند از طریق اتاق مجازی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران به نشانی https://vroom.ut.ac.ir/cul اقدام کنند. 

اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه تهران جهت بهره‌مندی از امتیاز بند ۸ ماده ۱ آئین نامه ارتقا را داشته و متقاضی دریافت گواهی ارتقا هستند، می‌بایست در این نشست به صورت حضوری شرکت نمایند و فقط برای آن دسته از اعضای محترم هیئت علمی که محل فعالیت‌شان خارج از شهر تهران است، شرکت به صورت غیرحضوری امکانپذیر است. 

علاقه‌مندان برای شرکت در نشست می‌توانند با استفاده از احراز هویت مرکزی از طریق سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان به نشانی https://cultural.ut.ac.ir/Home نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز