خبرگزاری کار ایران

قاتل فراری در خراسان جنوبی پس از هفت ماه دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۱۶۴

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: قاتل فراری و تحت تعقیب پس از هفت ماه متواری بودن دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاظم صادقی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع قتل مرد ۲۱ ساله با سلاح شکاری در یکی از روستاهای شهرستان قائنات در آذر سال ۱۴۰۱ و متواری شدن قاتل، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی هویت قاتل در همان روزهای ابتدایی وقوع قتل، افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جرم به یکی از استان‌های همجوار گریخته است و هیچ‌گونه خبری از وی در دست نیست.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از روش‌های نوین پلیسی موفق شدند محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی قضایی متهم را پس از هفت ماه در حالی که با خودروی کامیونت قصد فرار مجدد به مکان نامعلومی را داشت، در محور زاهدان به بیرجند در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه ارتکاب جرم شد، ولی در ادامه با مواجهه اسناد و مستندات پلیسی به‌ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل اعتراف کرد. متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان گفت: مجرمان و افراد هنجارشکن بدانند که چشمان تیزبین پلیس همیشه ناظر بر اعمال آنان است و دیر یا زود برابر قانون به سزای عمل مجرمانه خود خواهند رسید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز