خبرگزاری کار ایران

قاتل متواری جوان ایرانشهری در یزد دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۱۸۰

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل جوان ایرانشهری در شهر یزد با تلاش کارآگاهان این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد جوانی ۳۵ساله در حوزه ایرانشهر و متواری شدن قاتل یا قاتلان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تخقیقات میدانی صورت‌گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که میان قاتل با مقتول درگیری ایجاد شده است و مقتول با شلیک گلوله، به قتل رسیده و قاتل بلافاصله پس از ارتکاب قتل به مقصد مکان نامعلوم از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با تحقیقات علمی و اطلاعاتی به‌عمل‌آمده توسط کارآگاهان زبده پلیس آگاهی هویت و مخفیگاه قاتل فراری به نام «احمد د» در استان یزد شناسایی و تیمی از کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به استان مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مأموران اعزامی با همکاری پلیس آگاهی شهرستان یزد پس از 48 ساعت تعقیب و مراقبت در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاتل دستگیرشده، انگیزه قتل را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

جلیلیان با تأکید بر اینکه مردم عزیز همواره در شرایط و موارد خاص باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به صورت شبانه‌روزی برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده است و انتظار می‌رود، شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز