خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار پایتخت خبر داد:

تشکیل کارگروه ساماندهی بازار تهران با محوریت شهرداری/ لزوم خروج کارگاه‌های تولیدی و انبار کالا از بازار

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۰۳۹

معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر لزوم ساماندهی بازار تهران از مخاطرات موجود تاکید کرد و گفت: کارگروهی با محوریت شهرداری تهران و همراهی همه نهادهای مسئول و با حمایت‌های استاندار محترم تهران در راستای ساماندهی بازار با هدف تامین ایمنی، خروج کارگاه‌های تولیدی و انبار کالا از بازار، مرمت و بازسازی و... تشکیل می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، حسین نظری ضمن اعلام مطلب فوق گفت: جلسه‌ای در استانداری تهران با محوریت استانداری و تمامی دستگاه‌ها، نهادهای اجرایی ذی‌ربط و اصناف بازار تهران با محوریت ساماندهی بازار تشکیل شد. 

وی افزود: در این جلسه شهرداری منطقه ۱۲ به لحاظ استقرار جغرافیایی بازار تهران در این منطقه به ارائه گزارشاتی پیرامون مخاطرات موجود در بازار تهران اعم از عدم وجود ایمنی‌های لازم، مخاطرات ناشی از بافت فرسوده موجود در آن، وجود انبارهای گوناگون کالا در بازار تهران و نیز پیگیری‌ها و جلسات متعدد این منطقه در این خصوص ارائه کرد و در ادامه نهادهای دیگر نیز به بیان گزارشاتی پیرامون این موضوع پرداختند. 

نظری تاکید کرد: آنچه در موضوع بازار تهران حائز اهمیت است، لزوم خروج کارگاه‌های تولیدی و انبار کالا از بازار تهران است که یکی از نکته‌های مهم مطرح‌شده در‌ این جلسه بود.

معاون شهردار تهران ادامه داد: در صورتی که این دو فعالیت از بازار تهران منتقل و به مکان مناسبی هدایت شود و بازار تنها مکانی برای عرضه و معامله کالا در حد معقول باشد، با مشورت و همراهی کلیه نهادها و دستگاه‌های اجرایی و همچنین اصناف تهران، شاهد رخداد مناسبی در بازار تهران خواهیم بود. 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پس از انجام اقدامات لازم، مرمت و بازسازی بازار و همچنین رفع مخاطرات موجود در بازار، می‌تواند آینده خوبی را برای بازار تهران رقم بزند و به اصلاح و رفع مشکلات بازار بینجامد. 

وی در پایان تصریح کرد: در جلسه کارگروه ستاد مدیریت بحران استان تهران، استاندار تهران ضمن تاکید بر پای کار بودن تمامی نهادهای ذی‌ربط، مقرر کرد که در فرصت یک هفته‌ای، کارگروهی با محوریت شهرداری تهران و همراهی همه نهادهای مسئول و با حمایت‌های استاندار محترم تهران  تشکل و مجموعه اقدامات را پیگیری کند و انشاءالله به‌زودی شاهد نتایج مطلوبی در این زمینه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز