خبرگزاری کار ایران

معاون بین‌الملل و امور دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد:

تدارک برای راه‌اندازی شعبه‌های جدید دانشگاه آزاد در ۳ کشور/ ۴۳ واحد دانشگاهی ما پذیرای دانشجویان بین‌المللی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۷۷۵

معاون بین‌الملل و امور دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد گفت: در حال حاضر ۴۳ واحد دانشگاهی ما مجوز آموزش رشته‌های مختلف را دارند و از بالغ بر ۳۰ کشور جهان دانشجوی خارجی داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم جشن فارغ‌التحصیلی هزار و ۲۰۰ دانشجوی خارجی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از سفرا و مقامات کشوری عصر امروز ۲۴ خردادماه برگزار شد.

"جلال درخشه" معاون بین الملل و امور دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای این مراسم گفت: دانش آموختگی واژه بهتری در قیاس با واژه فارغ‌التحصیلی است چرا که همه ما در زندگی تجربیات فارغ‌التحصیلی در مراتب گوناگون را داریم. دانش آموختگی آغاز یک راه جدید است.

معاون بین الملل و امور دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد تصریح کرد: در حال حاضر ۴۳ واحد دانشگاهی ما مجوز آموزش رشته های مختلف را دارند و هم اکنون از بالغ بر ۳۰ کشور جهان دانشجوی خارجی داریم. همچنین در رویکرد جدید دانشگاه آزاد بنا را بر تنوع در پذیرش و جذب دانشجویان از کشورهای گوناگون گذاشته است.

درخشه در ادامه افزود: ارتقا و گسترش مناسبات علمی بین المللی در آینده مورد توجه ویژه دانشگاه آزاد است. ما به عنوان بزرگترین دانشگاه غیردولتی دنیا، در ۵ کشور انگلستان، عراق، لبنان، افعانستان و امارت شعبه داریم و در سه کشور دیگر نیز مقدماتی برای راه اندازی شعبات فراهم کردیم.

معاون بین الملل و امور دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد در آخر ضمن تبریک به هزار و ۲۰۰ دانش آموخته خارجی دانشگاه آزاد اظهار کرد: امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق و برای ملت و کشور خودتان مثمرثمر باشید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز