خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم نامه بین معاونت علمی ریاست جمهوری و سازمان نوسازی مدارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۴۹۱

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، طی حکمی «حمیدرضا دادخواه» را به عنوان سرپرست اداره فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان نوسازی مدارس کشور منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امضا شد. 

«مجید عبدالهی» معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان این خبر اظهار داشت: این تفاهم نامه به منظور تقویت روحیه جهادی و انقلابی گری، توجه ویژه به پشتوانه عظیم خیرین، موثرین و گروه‌های جهادی، همراه با برنامه محوری، مردمی‌سازی و تاکید بر توان کارشناسی متاثر از فناوری‌های نوین دانش بنیان، ارائه خدمات شایسته در تامین و تجهیز کالبد نظام تعلیم و تربیت به امضای «حمیدرضا خان محمدی» رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و «رضا اسدی فرد» به عنوان معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور رسید. 

وی افزود: اشتراک منابع، امکانات و حمایت‌های معاونت علمی با منابع و امکانات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در راستای تسهیل خرید کالا و خدمات شرکت‌های دانش بنیان، فناور و خالق، به منظور «ساخت، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی استاندارد و مقاوم، متناسب با اولویت‌ها در چارچوب طرح ساماندهی و ضوابط معیارهای فنی مهندسی» با نگاه بر توسعه عدالت آموزشی، استفاده از فرصت‌های برابر آموزشی برای همه، تلاش برای بسترسازی نوآوری فراگیر مبتنی بر آموزش و تحصیل پایه‌های هرم جمعیتی موضوعات اصلی این تفاهم نامه است. 

عبدالهی در پایان تصریح کرد: در این تفاهم نامه بسترسازی و هماهنگی برای نوسازی، توسعه و تجهیز ۱۰۰۰ مدرسه در مناطق محروم کشور با استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان، خالق و فناور مورد تاکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز