خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خبر داد:

افزایش ۴۰ درصدی حقوق پاکبانان شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۷۹۲

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از افزایش ۴۰ درصدی حقوق پاکبانان شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند، رضا شرفی در تشریح جزئیات این خبر گفت: خوشبختانه با دستور دکتر زاکانی، شهردار محترم پایتخت، حقوق پاکبانان زحمتکش شهر تهران به میزان قابل توجهی افزایش یافت و این مبلغ در حقوق خردادماه این عزیزان اعمال خواهدشد.

وی افزود: در فروردین‌ماه در برج میلاد میزبان تعدادی از پاکبانان عزیز و خانواده‌های محترم‌شان بودیم که در این ضیافت افطاری صمیمانه، شهردار محترم تهران برای حمایت از این قشر زحمتکش وعده افزایش حقوق و رسیدگی مناسب به شرایط معیشتی این عزیزان را داد که خوشبختانه با اهتمام و حساسیت ایشان این مهم به سرانجام رسید.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ادامه داد: در آن جلسه دکتر زاکانی به معاون منابع انسانی شهرداری دستور داد که به سرعت مقدمات انجام این کار فراهم و تمهیدات اعتباری آن اندیشیده و اجرایی شود. خوشبختانه با پیگیری و اهتمام ویژه شهردار محترم تهران در این خصوص، از این ماه حقوق پاکبانان شهرداری تهران از ابتدای سال جاری مشمول ۴۰ درصد افزایش می‌شود و معوقات این ماه‌ها نیز در فیش حقوقی آنها در خردادماه محاسبه و به حساب‌شان واریز خواهدشد.

شرفی در پایان با قدردانی از نگاه ویژه زاکانی به وضعیت معیشتی پاکبانان گفت: با وجود این نگرش مثبت از سوی شهردار محترم تهران و حمایت‌های ایشان از این اقشار زحمت‌کش و آسیب‌پذیر جامعه، سایر موضوعات اثرگذار در بهبود شرایط معیشتی این عزیزان از جمله مسائل درمانی را نیز با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز