خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۸ اعلام کرد:

۱۵ هزار مترمربع از باغات و اراضی زراعی حریم تهران به کاربری اولیه بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۴۲۱

شهردار منطقه ۱۸ گفت: در راستای مقابله با فساد و ساخت‌وسازهای غیرقانونی، بیش از ۱۵ هزار متر مربع از باغات و اراضی مزروعی تغییر کاربری داده در بخش حریم، آزادسازی شده‌اند و کاربری اولیه بازگشتند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، محمدجواد خسروی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مقابله با فساد و ساخت‌وسازهای غیرقانونی، بیش از ۱۵ هزار مترمربع از باغات و اراضی مزروعی تغییر کاربری داده در بخش حریم، آزادسازی شده‌اند و کاربری اولیه بازگشتند. 

وی با بیان این که بخش حریم به عنوان تنفس‌گاه پایتخت بوده و صیانت از آن به عنوان یکی‌ از سیاست‌های جدی مدیریت شهری است و اجازه سوء استفاده به افراد سودجو داده نخواهد شد، اظهار داشت: در ادامه اقدامات شهرداری منطقه ۱۸ در جلوگیری از ساخت و سازها در حریم، ۶ بنای ساختمانی و ۲۰ چهاردیواری غیرقانونی ساخته‌شده در اراضی مزروعی و باغات تخریب و به کاربری اولیه بازگشت.

خسروی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۸، همواره در مسیر صیانت از باغات و اراضی کشاورزی پیشگام است، افزود: در یک سال گذشته در جهت صیانت از حقوق شهر و محیط‌زیست، بیش از ۴۵ هکتار از اراضی زراعی و کشاورزی که به طور غیر قانونی تغییر کاربری شده بود، توسط شهرداری به حالت اولیه بازگردانده شدند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز