خبرگزاری کار ایران

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تاکید کرد:

توجه ویژه به طرح تفصیلی و صیانت از حریم در دستور کار شهرداری در سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۰۷۳

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران توجه ویژه به طرح تفصیلی، اهتمام به موضوع مساجد در مناطق، صیانت از حریم، تلاش برای به‌روزرسانی اطلاعات فعالان حوزه شهرسازی و توجه به وحدت رویه در تصمیم گیری و تصمیم‌سازی‌ها و اقدامات حوزه‌های شهرسازی را از جمله مهمترین برنامه‌های این معاونت در سال ۱۴۰۲ معرفی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، جلسه شورای معاونین شهرسازی و معماری مناطق ۲۲گانه با محوریت جمع بندی موضوعات و اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ و  بررسی برنامه ها و موضوعات آتی حوزه شهرسازی برگزار شد.

در این جلسه که روز یکشنبه ۲۸ اسفند به ریاست حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و با حضور مدیران کل ستادی، مدیران واحدهای تابعه و معاونین شهرسازی مناطق ۲۲ گانه در سالن اجتماعات معاونت برگزار شد، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به جهاد تبیین گفت: ایشان بارها در بیانات  خویش، به مفهوم و اصطلاح «جهاد تبیین» پرداختند و تاکید کردند که لازم وضروری است همه به آن توجه ویژه کرده  و در تمامی مسایل و موضوعات این موضوع را مد نظر قرار دهند تا بر مشکلات، کاستی و کمبودها فائق شویم. 

وی افزود: در شهرداری و معاونت شهرسازی و معماری نیز لازم است بر موضوع جهاد تبیین اهتمام ویژه ای صورت گیرد تا در آینده مردم شاهد نتایج آن باشند.

معاون شهردار تهران با اشاره به توانمندی های داخلی در اجرای پروژه های عظیم در کشور گفت: ساخت تونل، سدسازی و اجرای پروژه های زیر ساختی در کشور نمونه هایی از این تلاش و همت مضاعف است. 

صارمی ضمن تشکر از زحمات معاونین، مدیران، کارشناسان و کارکنان شهرسازی در سال جاری تاکید کرد: تلاش ها و اقدامات صورت گرفته سبب شده است تا ضمن افزایش صدور پروانه ساختمانی، شهروندان نیز اقبال بیشتری برای پرداخت عوارض شهری داشته باشند که آمار ها گویای این تلاش و همت است. 

وی ابراز امیدواری کرد که سال آینده با تلاش های مضاعف همه مدیران و کارکنان شاهد افزایش و ارتقای شاخص های زندگی شهروندان در همه بخش ها باشیم. 

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تاکید کرد: سال آینده با تلاش های همه مسئولان حوزه شهرسازی، باید شاهد افزایش صدور پروانه و کاهش زمان صدور گواهی ساختمانی باشیم تا مشکل اصلی شهروندان یعنی خانه‌دار شدن تسهیل شود و رفاه عمومی برای همه حاصل شود.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: بیشترین مراجعان به شهرداری مربوط به حوزه های شهرسازی است که لازم است تا رفع مسایل و حل مشکلات مردم در این بخش در اولویت فعالیت های معاونین شهرسازی مناطق قرار گیرد تا رضایت شهروندان افزایش یابد.

وی با قدردانی از همه معاونین، مدیران و کارکنان در تحقق وعده های شهردار تهران در ایجاد زمینه خانه‌دار شدن شهروندان تاکید کرد: باید تلاش کنیم با استفاده از همه ظرفیت و پتانسیل های موجود نهضت خانه سازی منتج به نتیجه شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران توجه ویژه به طرح تفصیلی، اهتمام به موضوع مساجد در مناطق، ملاک عمل قرار دادن کتاب منتشرشده توسط این معاونت در بحث ملاک عمل، صیانت از حریم، تلاش برای به‌روزرسانی اطلاعات فعالان حوزه شهرسازی، توجه به وحدت رویه در  تصمیم گیری و تصمیم سازی ها و اقدامات حوزه های شهرسازی، اهتمام به تصمیمات و مصوبات جدید در حوزه ماده صد وپیگیری  اقدامات کمیسیون ماده پنج و تلاش برای تحقق و اجرای بخشنامه های ابلاغی معاونت شهرسازی و معماری را در سال جدید خواستار شد.

در پایان جلسه، معاونین شهرسازی و معماری مناطق ۲۲ گانه به بیان مسائل و موضوعات حوزه های خود پرداختند و در ادامه معاون شهرسازی  به پاسخگویی در خصوص مسائل و موضوعات مطرح شده از سوی معاونین پرداخت و بر ضرورت تسهیل امور شهروندان در همه بخش ها با توجه به ضوابط و مقرارت تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز