خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران:

رویکرد شهرداری تهران ارتقاء کمی و کیفی فضاهای ویژه بانوان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۰۰۰

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: یکی از نقاط تحولی دوره جدید مدیریت شهری، رفتن به سمت بهینه‌سازی کمی و کیفی و ارتقاء و نوآوری فضاهای مخصوص بانوان است.

به گزارش ایلنا، مریم اردبیلی، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در آیین افتتاح استخر روباز مجموعه شهربانو در منطقه ۵ تهران در رویداد شنبه امید و افتخار اظهار کرد: ما کمبود فضای اینچنینی در شهر داشتیم. پیامی که از شهرداری تهران مخابره می‌شود این است که شهرداری به دنبال تکریم دختران تهرانی است و در توان خودش امکانات امیدافزا را در اختیارشان می‌گذارد تا نقش یک دختر موفق و مادر بانشاط را ایفا کنند. 

 وی گفت: یکی از نقاط تحولی ما در دوره جدید رفتن به سمت ایجاد، توسعه، بهینه سازی کمی و کیفی و ارتقا و نوآوری فضاهای این چنینی است.

اردبیلی با بیان اینکه در همه مناطق شهر شهربانو داریم اما در دو سال گذشته دو یا سه استخر روباز افتتاح شد، خاطرنشان کرد: این مجموعه‌ها باتوجه به امکانات ویژه‌ای که دارند محدود بود. شهرداری با بهسازی و بازسازی بعضی استخرها که بسته شده بودند شروع به کار کرد. این فضا چهارمین استخر روباز مخصوص بانوان پایتخت است و با تلاش مدیران شهری منطقه در طول همین دوره کلنگ زنی و افتتاح شده است. 

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران افزود: امیدوار هستم به محض افتتاح به خوبی مورد بهره‌برداری قرار بگیرد. در سطح شهر فضاهای این چنینی کم داریم و فکر می‌کنم در این مکان پذیرای شهروندان به شکل فرامنطقه‌ای باشیم. 

بر اساس گزارش سایت شهر، اردبیلی با بیان اینکه از هیچ امکانی برای اینکه خلأهای شهر را پر کنیم فروگذاری نخواهیم کرد، افزود: در جامعه دینی و اسلامی ما باید همه امکانات پیش روی بانوان با اقتصائات خودش فراهم باشد. در فضای این چنینی شاهد ارتقاء امنیت و تکریم زنان هستیم. این مکان می‌تواند یک گنجینه غنی برای حضور بانوان، هم اندیشی‌ها و کنشگری‌های موثر در شهر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز