خبرگزاری کار ایران

مهار آتش در بازارچه میدان تجریش

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۷۸۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره مهار آتش در میدان تجریش توضیحاتی ارائه کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزئیات حریق در میدان تجریش گفت: در ساعت ۱۶:۴۶ عصر امروز یک مورد آتش سوزی در میدان تجریش به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: محل آتش سوزی تقریبا بازارچه مانند و دارای سفف‌های شیروانی بود و برخی از همین مغازه داران از فضای داخلی سقفها برای انبار اجناس استفاده می کردند. 

ملکی با بیان اینکه دو باب مغازه عطرفروشی و یک باب مغازه پلاستیک فروشی و یک غذاخوری از ناحیه سقف‌ها دچار حریق شده بودند، تصریح کرد: آتش به قسمتی از مغازه پلاستیک فروشی سرایت کرده بود. آتش در داخل سقفها زبانه می کشید و دود بسیاری از این حریق متصاعد شده بود. 

وی ادامه داد: علیرغم خطراتی که وجود داشت آتش نشانان با اتخاذ تاکتیک‌های عملیاتی به سرعت عملیات را آغاز کرده و روی سقف های شیروانی قرار گرفته و با برش بخش هایی از سقف به کانون آتش دسترسی پیدا کرده و عملیات اطفا را انجام دادند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر آتش تحت کنترل بوده و شعله زنی انجام شده و نیروها مشغول لکه گیری هستند. 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: از سرایت آتش به اطراف جلوگیری شده و این حادثه تاکنون مصدومیت و تلفات جانی نداشته است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز