خبرگزاری کار ایران

نجات اعضای ۳ خانواده در دل کویر

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۲۷۶

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از نجات گردشگران که در دل کویر این شهرستان گرفتار شده بودند، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود مختاری در تشریح جزئیات این خبر  گفت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر مفقودی سه خانواده گردشگر غیربومی در کویر شهرستان بردسکن به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، دستورات ویژه با توجه به اهمیت موضوع صادر شد.

وی افزود: ماموران انتظامی با گشت‌زنی‌های گسترده در دل کویر نمک سرانجام ۳ خانواده غیربومی که با یک دستگاه خودرو شخصی پراید و یک دستگاه کامیونت برای گردشگری شبانه دل به «کویر نمک» زده و پس از گم شدن در مسیر، خودروی آنها در گل فرو رفته و دچار ترس و وحشت شده بودند، در عمق ۱۵ کیلومتری کویر یافتند.

مختاری خاطرنشان کرد: این گردشگران بدون راهنما و بدون اشرافیت، به کویر نمک رفته بودند و پس از گرفتار شدن در دل کویر، شب را در محل که پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه ضعیفی دارد مانده  و تنها با ارسال یک پیامک، مفقودیت خود را به یکی از بستگان اعلام  می‌کنند و این فرد نیز از پلیس کمک می‌خواهد.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن ادامه داد: اعضای سه خانواده که چند کودک نیز همراه‌شان بود، پس از پذیرایی توسط ماموران انتظامی، با خودروهای پلیس به شهرستان بردسکن انتقال یافتند و خودروهای آنها نیز با کمک خودروهای سنگین انتظامی به شهر بردسکن حمل شد.  

وی در پایان تصریح کرد: کویر نمک شهرستان بردسکن یکی از دیدنی‌ترین و زیباترین تفریحگاه‌های کشور است و برای گردشگری در این منطقه باید شهروندان عزیز از افراد راهنما کمک بخواهند و به علائم هشداردهنده توجه داشته باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز