خبرگزاری کار ایران

اولین رویداد خلق ایده در استان مرکزی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۲۶۰

رویداد خلق ایده با مشارکت پارک علم و فناوری استان مرکزی، دانشگاه صنعتی اراک و دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی و حمایت شرکت آمایش صنعت فناور برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پارک علم و فناوری استان مرکزی، این رویداد با هدف پرورش تفکر خلاق و با مشارکت پارک علم و فناوری استان مرکزی، دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی، دانشگاه صنعتی اراک و حمایت شرکت آمایش صنعت فناور در سایت جامع پارک علم وفناوری استان مرکزی برگزار شد. 

در ابتدای این رویداد سید شهاب امامی مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی ضمن اشاره به اهمیت ایده‌های خلاقانه در ایجاد کسب و کار افزود: تفکر خلاق، قابلیتی است که انسان را قادر می‌سازد بهترین و جالبترین ایده‌ها و راهکارها را در ذهن خود خلق کرده و آن‌ها را به روشی صحیح پیاده‌سازی کند. این ایده‌های خلاقانه و جالب می‌توانند پیشرفت چشم‌گیری در زندگی افراد ایجاد کنند و این موضوع، اهمیت تفکر خلاق را بیان می‌کند. 

امامی با بیان اینکه فراخوان این رویداد از اردیبهشت‌ماه امسال اعلام شده، افزود: چهار ایده برتر این رقابت پس از توضیح شفاهی پنج دقیقه‌ای توسط صاحبان ایده و رأی داوران، مشمول دریافت لوح و هدایای نقدی از پنج میلیون تومان برای نفر اول، سه میلیون تومان نفر دوم و دو جایزه دو میلیون تومانی برای نفرات سوم و چهارم شدند. 

وی با بیان اینکه پارک حمایت‌های مالی نسبتا خوبی را از هسته‌های فناور و شرکت‌ها انجام می‌دهد گفت: در این رویداد، علاوه بر جوایز نقدی که برای تیم‌ها در نظر گرفتیم، تصمیم داریم تیم‌های با ایده‌های خوب را در پارک پذیرش کنیم تا بعد از سپری کردن یک سری دوره‌های آموزشی، بتوانند شرکت خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز