خبرگزاری کار ایران

واکنش چمران به تغییر ساعت کاری ادارات

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۶۴۹

رئیس شورای شهر تهران به تغییر ساعت کاری ادارات واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز شورای شهر تهران گزارش بازدید از محلات ارائه می شود همچنین معاون حمل و نقل ترافیک با حضور در صحن اقداماتی را که از ابتدای سال انجام داده‌اند را توضیح می‌دهند تا متوجه شویم چقدر پیشرفت داشته ایم و در بحث حمل و نقل چه اتفاقاتی رخ داده است. قرار بر این است که ماهی یکبار با حضور در صحن شورا گزارش ارائه دهند.

وی ادامه داد: امروز درخصوص کیوسک مطبوعاتی که مطبوعاتی نیستند و مینی سوپر مارکت هستند که البته اجاره بهایی تعیین شده است که طبق معمول همه ساله است، بحث می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره تغییر ساعت کار ادارات گفت: درخصوص تغییر ساعت معاونت حمل و نقل خودش را با تغییر ساعت هماهنگ کردند و از ساعت ۴ صبح خدمات ارایه می کند اما کار برای کارگران مترو سخت می‌ شود چراکه ساعت کاری آنها ظهر به پایان نمی رسد بلکه باید تا شب خدمات ارائه دهند البته شرکت بهره برداری قطعا در این خصوص اندیشیده است.

وی ادامه داد: سال گذشته یک ساعت ساعت را جلو کشیده اند و به دلیل کاهش مصرف برق ساعت کاری ادارات از ۶ شروع شد و مشکلی پیش نیامد اگر سال گذشته عملیاتی شده امسال هم می تواند انجام شود.

چمران تصریح کرد: نیروگاه‌ها در فشار شدید هستند سال گذشته با تدابیر مشکل را سپری کردند این مشکل امسال هم وجود دارد و با قطع برق صنایع آسیب جدی می بینند و هر چقدر ما صرفه جویی کنیم به صنعت کمک کرده ایم.

وی درباره باغات گفت: برای باغات مسائل زیادی را فکر کرده ایم معاونت شهرسازی لایحه داده که به اصلاحات نیاز دارد و انشالله بتوانیم زودتر به آن رسیدگی کنیم. این لایحه متفاوت از دوره های پیشین خواهد بود.

وی درباره بارگذاری اطلاعات دریافتی کارکنان شهرداری گفت: اطلاعات کارکنان باید بارگذاری کنند ما کتبی هم تذکر داده ایم و باید این کار انجام شود‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز