خبرگزاری کار ایران

‎۲۰ امدادگر در جست‌وجوی پاراگلایدر سوار مفقودی در دماوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۴۰۲

‎معاون عملیات سازمان امداد و نجات با بیان این که از شب گذشته ۲۰ امدادگر هلال‌احمر از استان‌های تهران و مازندران در جست‌وجوی پاراگلایدر سوار مفقودشده در دماوند هستند، گفت: با روشن شدن هوا جست‌وجوی زمینی و هوایی از سر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، مرتضی مرادی‌پور ضمن اعلام مطلب بالا گفت: روز گذشته در تماس مردمی‌با سامانه ندای امدادی ۱۱۲ هلال احمر، احتمال سقوط یک فروند پاراگلایدر در منطقه مشاء دماوند گزارش شد.

وی گفت: خلبان پاراگلایدر به همراه دو خلبان دیگر، ساعت ۱۱ دیروز با وجود هشدارهای هواشناسی از امام‌زاده هاشم (ع) اقدام به پروازکرده بودند که دو خلبان، پرواز بی‌خطری را انجام دادند، ولی یکی از پاراگلایدر سواران از ظهر دیروز ناپدید شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات ادامه داد: با توجه به عدم امکان ردیابی فرد گلایدرسوار از طریق کلانتری دماوند، ۲۰ امدادگر ونجاتگر در قالب ۶ تیم امداد و نجات کوهستان و ۶ تیم کایک سوار از استان‌های مازندران و تهران به محل اعلامی اعزام شدند.

مرادی‌پور افزود: تیم‌های امدادی، مناطق دریاچه تار تا تیزآب، مرز مازندران و دریاچه تار، گروبار، فیل‌زنی، مازگن غربی، تیز آب را تا عصر دیروز مورد بررسی قرار دادند، اما فرد مفقودی پیدا نشد. البته جست‌وجوها همچنان ادامه دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز