خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر:

ایران جزو ۳۰ کشور اول در حوادث جاده‌ای است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۴۵۴

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: عمده حوادث رانندگی ناشی از خطای انسانی است و متاسفانه ایران جزو ۳۰ کشور اول در حوادث جاده‌ای است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات ایمنی سفر نوروز ۱۴۰۲ که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، گفت: عمده حوادث رانندگی ناشی از خطای انسانی است و متاسفانه ایران جزو ۳۰ کشور اول در حوادث جاده‌ای است. 

وی افزود: امسال سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در کنار دیگر دستگاه‌های امدادی و پلیس در طرح نوروزی فعال خواهد بود، در همین راستا یک هزار و ۴۷۰ پایگاه ثابت و موقت به همراه ۷۰۰ کمپ برای اطلاع‌رسانی به مردم ایجاد شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با بیان این که ۵۰ هزار نفر از نیروهای جوانان و داوطلبان هلال‌احمر در ابتدای شهرها و بخصوص ۳۰ کیلومتری شهرها مستقر هستند، عنوان کرد: سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر نیز تمامی تجهیزات و امکانات خود را به‌روز کرده و تلاش دارد تا در حداقل زمان ممکن در محل تصادفات و حوادث حاضر شود. 

محمودی با اعلام افزایش ۳۰ درصدی توان هلال‌احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۲ گفت: امدادرسانی در تصادفات بخشی از وظایف سازمان امداد و نجات است و امدادگران ما در دیگر حوادث نظیر حوادث جوی، طبیعی و … نیز حضور دارند و برای ایام نوروز در آماده‌باش هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز