خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران:

باغ‌ها با تصویب لایحه‌ای جدید از حالت فریز خارج می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۳۸۱

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با تصویب و ابلاغ لایحه جدید باغات، باغات از حالت فریز خارج می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، سید محمد آقامیری با بیان این که خود من پیش‌نویس این لایحه را در سال ۱۴۰۰ به کمیسیون مربوطه جهت بررسی تحویل دادم، اظهار کرد: در شرایط فعلی شاهد این هستیم که باغات فریز شده‌اند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: آرای ما در شورا مبنی بر این که سطح اشغال در باغات باید در دو طبقه باشد، منجر به فریز شدن باغات شده است.

وی افزود: تقریبا هیچ موردی نداریم که ملکی را باغ اعلام کرده باشیم و مالک برای دریافت پروانه اقدام کرده باشد و اکثریت افراد در دیوان عدالت اداری شکایت کرده‌اند، اما لایحه جدید شرایط را در این بخش تغییر خواهد داد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: اگر لایحه‌ای که در حال آماده‌سازی است، به شورا ارائه، ایرادات برطرف و در نهایت در صحن شورا تصویب شود، مالکان ۷۰ تا ۸۰ درصد پلاک‌هایی که رأی باغ دارند، برای دریافت پروانه اقدام خواهند کرد.

گفتنی است، براساس لایحه پیشنهادی برای باغات تا ۷۵۰ متر، سطح اشغال ۴۰ درصد پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز