خبرگزاری کار ایران

آماده‌باش امدادگران و نجاتگران در پی هشدار هواشناسی در ۱۱ استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۳۱۳

سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به هشدار هواشناسی از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در ۱۱ استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمودی، با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی، گفت: سازمان هواشناسی، امروز یک‌شنبه چهاردهم خردادماه، به خصوص در ساعات بعدازظهر تا شب، در مناطق و ارتفاعات مرکزی و جنوبی و جنوب غربی کرمان، شمال هرمزگان، ارتفاعات شرق هرمزگان، ارتفاعات و دامنه جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شمال سمنان و جنوب فارس، بارش شدید و رگباری باران و وزش باد و گردوغبار پیش‌بینی کرده است.

وی ادامه داد: فردا، دوشنبه نیز، تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، شمال غرب اصفهان، مناطق و ارتفاعات مرکزی و جنوبی و جنوب غربی کرمان و ارتفاعات و دامنه جنوب سیستان و بلوچستان و در روز سه‌شنبه نیز، در استان‌های قزوین، البرز، غرب مازندران و مناطق و ارتفاعات مرکزی و جنوبی کرمان، پیش‌بینی بارش باران و وزش باد شدید شده است.

محمودی اضافه کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار دارند.

سرپرست سازمان امدادونجات عنوان کرد: از شهروندان درخواست دارم که از حضور در ارتفاعات و در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز