خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت در بازدید از دو مرکز آموزشی و درمانی بروجن مطرح کرد:

تلاش ما این است که کمتر حرف بزنیم و شعار دهیم/اولویت ما، رسیدگی به مناطق محروم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۲۲۶

وزیر بهداشت روز گذشته از بخش‌های مختلف دانشکده علوم پزشکی بروجن و بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن بازدید کرد و عملیات احداث پروژه کلینیک فوق تخصصی خیّرساز این شهرستان نیز با حضور دکتر عین اللهی آغاز شد.

به گزارش ایلنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از دانشکده علوم پزشکی بروجن، اظهار داشت: وظیفه ما گسترش و تقویت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ویژه در مناطق محروم کشور است. بروجن، شهرستانی با سابقه فرهنگی و علمی است و دانشکده پرستاری بروجن، ۳۲ سال قبل، تاسیس شده، اما در این مدت، پیشرفت چندانی در این دانشکده وجود نداشته است. 

وی افزود: در دولت مردمی آیت الله رییسی، دانشکده پرستاری بروجن ارتقا پیدا کرد که خوشبختانه در شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، ارتقای دانشکده پرستاری به دانشکده علوم پزشکی بروجن، به تصویب رسید. 

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: مکان بیمارستان سابق بروجن که مناسب، اما قدیمی است برای دانشکده علوم پزشکی در نظر گرفته شده و لازم است مکانی با وضعیت مناسب برای این دانشکده، اختصاص پیدا کند. 

عین اللهی از بروجن به عنوان یکی از شهرهای ممتاز کشور در حوزه مشارکت خیّرین سلامت یاد کرد و گفت: خیّرین سلامت بروجن، بسیاری از مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان را ساخته‌اند و امروز عملیات ساخت کلینیک فوق تخصصی بروجن که زمین آن از سوی یکی از خیّرین نیک اندیش، اهدا شده، آغاز شد. 

وی با اشاره به اختصاص یک دستگاه MRI پیشرفته به بروجن در ماه‌های گذشته، گفت: تلاش ما این است که کمتر حرف بزنیم و شعار دهیم و بیشتر کار کنیم. اولویت ما، رسیدگی به مناطق محروم است. 

گفتنی است کلینیک فوق تخصصی آموزشی درمانی بروجن به یاد مرحوم حاج احمد محمدی فر در زمینی با زیربنای سه هزار متر مربع، ساخته خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز