خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت انجام شد؛

آغاز عملیات ساخت خوابگاه متاهلی دانشگاه علوم پزشکی فسا/ افتتاح دو مجموعه ورزشی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۹۱۸

عملیات ساخت خوابگاه متاهلی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا با ظرفیت ۲۴ واحد در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در ۲ بلوک ۳طبقه‌ای با حضور وزیر بهداشت در فسا آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه افتتاح این پروژه ها گفت: خوشبختانه با تلاش مسئولان شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی فسا یکی از استخرهای پیشرفته و با امکانات بالا در فسا امروز افتتاح شد. 

وی با اشاره به تکمیل نبودن سالن ورزشی این دانشگاه خاطرنشان کرد: برای تکمیل و افتتاح این مجموعه حمایت‌های لازم خواهد شد، اما از مدیران دانشگاه علوم پزشکی خواسته‌ایم که تا دهه مبارک فجر امسال، سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی فسا، تکمیل، تجهیز و افتتاح و زمینه نشاط و سلامتی جوانان و دانشجویان دانشگاه فراهم شود. 

وزیر بهداشت همچنین استخر ورزشی دانشگاه علوم پزشکی فسا که با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینی با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع ساخته شده را افتتاح کرد. 

زمین ورزشی چمن مصنوعی دانشگاه علوم پزشکی فسا نیز دیگر پروژه دانشجویی بود که با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد. برای ساخت این زمین ورزشی در زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع، حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز