خبرگزاری کار ایران

مشاور سازمان سنجش به ایلنا خبر داد:

۵۲ هزار نفر از داوطلبان کارشناسی ارشد انتخاب رشته کردند/ اعلام نتایج نهایی؛ نیمه اول شهریور ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۲۰۴

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد، ۱۶ خرداد ماه خواهد بود و نتایج نهایی پذیرفته شدگان در این آزمون، نیمه اول شهریور ۱۴۰۲ اعلام می‌شود.

«علیرضا کریمیان» مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص آخرین آمار از انتخاب رشته داوطلبان کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ به خبرنگار ایلنا گفت: تا کنون ۵۲ هزار نفر  از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب رشته کرده‌اند. 

کریمیان تصریح کرد: در آزمون کارشناسی ارشد امسال در مجموع ۳۵۵ هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

مشاور رئیس سازمان سنجش افزود: ۱۶ خرداد ماه نیز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد خواهد بود و نتایج نهایی پذیرفته شدگان در این آزمون، نیمه اول شهریور  ۱۴۰۲ اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.

در این آزمون تعداد ۴۷۰ هزار و ۵۲۸ داوطلب شرکت کردند و داوطلبان در پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی به رقابت پرداختند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز