خبرگزاری کار ایران

یزدی مهر خبر داد؛

آمادگی ستاد پشتیبانی برای خدمتگزاری به زائران حرم مطهر امام راحل

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۹۰۸

جانشین استاندار تهران در ستاد پشتیبانی و صدور مجوز ایستگاه‌های صلواتی مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل از آمادگی کامل این ستاد برای خدمتگزاری به زائران حرم امام (ره) خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حامد یزدی مهر عصر جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد صدور مجوز و ضوابط برپایی ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی در بخشداری آفتاب از آمادگی کامل ستاد پشتیبانی برای خدمتگزاری به زائران حرم مطهر امام راحل خبر داد.

جانشین استاندار تهران در ستاد پشتیبانی و صدور مجوز ایستگاه‌های صلواتی مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل با بیان اینکه در روز ۱۴ خرداد ماه عاشقان معمار کبیر انقلاب در حرم مطهر امام راحل برای تجدید بیعتی دوباره حضور خواهند یافت گفت: تمام امکانات پشتیبانی برای حضور مردم عزیز در این اجتماع باشکوه فراهم شده است.

یزدی مهر با اشاره به اینکه مطابق سال‌های گذشته بر اساس مراجعات مردمی ایستگاه صلواتی جانمایی و بارگذاری شده اند گفت: تا پایان امشب جمعه ۱۲ خرداد ماه در ستاد صدور مجوز مستقر در بخشداری آفتاب پذیرای مراجعین، برای ارائه خدمات به منظور صدور مجوز برپایی ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی هستیم.

وی به استقبال مردمی از برپایی ایستگاه‌های پذیرایی از زوار حرم امام خمینی (ره) اشاره کرد و عنوان داشت: تصمیم اولیه ستاد مبنی بر راه اندازی ۳۰۰ ایستگاه پذیرایی و صلواتی بود اما حضور چشمگیر مردم، خیرین و علاقه مندان به آن امام مهربانی‌ها سبب شد تصمیمات جدید مبنی بر افزایش سقف برپایی ایستگاه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

نماینده تام الاختیار استاندار تهران در ستاد پشتیبانی و صدور مجوز ایستگاه‌های صلواتی مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) افزود: تمام تمهیدات ترافیکی، امنیتی، بهداشتی و پذیرایی از زائران محترم اندیشیده و برای هر یک برنامه ریزی های دقیقی صورت گرفته است، لذا از همه مردم دعوت می‌شود با حضور خود ضمن عرض ارادت به ساحت مقدس رهبر کبیر انقلاب، تجدید بیعتی دوباره با امام و شهدا و رهبری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز