خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

سازمان دانش آموزی محتوای کتاب‌های درسی را از نگاه دانش آموزان مورد نقد و تحلیل قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۸۹۱

وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در ویراستی با اشاره به نشست تشکل‌های دانش آموزی خراسان رضوی از سازمان دانش آموزی خواست تا با کمک سایر تشکل‌های دانش آموزی محتوای کتاب‌های درسی از نگاه دانش آموزان مورد نقد و تحلیل قرار دهند و نتیجه را با مولفان کتاب‌های درسی در میان بگذارند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، «رضامراد صحرایی» در صفحه شخصی خود در ویراستی نوشت: روز پنج شنبه مهمان تشکل‌های دانش آموزی خراسان رضوی بودم، هر بار که با فرزندان عزیز ایران عزتمند گفت‌وگو می‌کنم بیش از پیش به آینده این کشور امیدوار می‌شوم. 

وی در ادامه گفت؛ یکی از ابتکارات آن‌ها این بود که همه تشکل‌ها با نام سردار شهیدسلیمانی و با عنوان قرارگاه شهید سلیمانی متحد شده بودند. فرزندان ما باید از نوجوانی تمرین یکی بودن کنند، با هر سلیقه‌ای یکصدا برای ایران. . 

صحرایی خاطرنشان کرد: تریبون‌های آزاد دانش آموزی به فرزندان ما کمک خواهد کرد تا گفتمان‌سازی را از دوران مدرسه یادبگیرند، باید به ترویج این فرهنگ کمک کرد. 

وزیرآموزش و پرورش تصریح کرد: باید اجازه داد این نسل نوجوان و ارزشمند در ساختن آینده خود موثر باشد. لذا در این نشست پیشنهاد دادم سازمان دانش آموزی به نمایندگی از تشکل‌های دانش آموزی نقدهای وارد بر کتاب‌های درسی را با نظرخواهی از دانش آموزان کشور جمع‌آوری کنند و در جلسه‌ای با مؤلفان کتب درسی به اشتراک بگذارند. 

برنامه‌های صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مرور در صفحه شخصی ویراستی وی دیده خواهد شد. 

https://virasty.com/rezamorad_sahraei

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز