خبرگزاری کار ایران

دفترچه انتخاب رشته‌ مجازین کارشناسی ارشد ناپیوسته منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۳۴۰

دفترچه انتخاب رشته‌های تحصیلی برای مجازین به انتخاب رشته در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش ایلنا، دفترچه انتخاب رشته‌های تحصیلی برای مجازین به انتخاب رشته در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش منتشر شد. 

پیش از این کارنامه و نتایج اولیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش به نشانی www. sanjesh. org منتشر شده است. 

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است از امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دریافت است. 

آن دسته از افرادی که براساس محتوای کارنامه مذکور مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، لازم است براساس مفاد این اطلاعیه نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام کنند. 

داوطلبان پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود، از روز پنجشنبه ۱۱ خرداد تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته ضروری است) نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی (حداکثر تا ۱۰۰ کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند. 

پس از تأئید نهایی رشته‌های انتخابی توسط متقاضی، رسید توسط سیستم در اختیار وی قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نشده است. 

آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد و تعداد ۴۷۱ هزار و ۵۲۸ نفر در این آزمون شرکت کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز