خبرگزاری کار ایران

دانشگاه آزاد و معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی تفاهم‌نامه امضا کردند/ راه‌اندازی مدارس عالی مهارتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۹۳۸

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی منعقد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت جهاد کشاورزی به امضای «مجید مشکینی» معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و «محمدمهدی برومندی» معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی رسید. 

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت جهاد کشاورزی در راستای اجرای سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برنامه‌های تحولی دولت مردمی برای ایران قوی به منظور افزایش سطح و نفوذ دانش و فناوری در بخش کشاورزی به خصوص حوزه باغبانی و با رویکرد تقویت امنیت غذایی به امضا رسید. 

همکاری در اجرای برنامه‌های مشترک در حوزه‌های ترویج گفتمان‌سازی و توسعه فناوری‌های راهبردی در راستای تقویت امنیت غذایی، تبادل اطلاعات و ارتقای بهره وری ظرفیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری در زمینه‌های مورد نیاز طرفین، همکاری در اجرای پروژه‌های مشترک فناوری به ویژه طرح توسعه و تولید یک میلیارد نهال و پلات فرم مدیریت هوشمند باغبانی از جمله اهداف تفاهم همکاری مشترک است. 

همچنین همکاری مشترک در توسعه فرهنگ کارآفرینی و نفوذ دانش، توانمندسازی استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان، هم افزایی و مشارکت در برگزاری نشست‌ها و همایش ها، مشارکت در برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی و راه اندازی مدارس عالی مهارتی در حوزه‌های ازدیاد درختان میوه و حمایت از فعالیت‌های کار بنیان و دانش بنیان از دیگر اهداف این تفاهم همکاری مشترک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز