خبرگزاری کار ایران

در صحن شورای شهر تهران مطرح شد:

انتقاد عضو شورا از وضعیت جوی‌های خیابان مولوی و عذرخواهی شهردار منطقه ۱۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۸۸۱

عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا از وضعیت متعفن جوی‌های خیابان مولوی انتقاد کرد و شهردار منطقه ۱۲ نیز بابت شرایط موجود در این نهرها عذر خواهی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر امانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکر امروز خود در یکصد و پنجاهمین جلسه دوره ششم پارلمان شهری پایتخت با نشان دادن تصاویری از جوی‌های خیابان مولوی که به گفته او وضعیت متعفنی دارند، اظهار داشت: فکر می‌کنید این تصاویر متعلق به چه خیابانی است؟ این تصاویر جوی آب خیابان مولوی در ۵۰۰ متری ساختمان شهرداری است و مردم منطقه مدعی بودند که چند سالی است این جوی آب لایروبی نشده است. من مطمئن هستم که دو سه ماه است که این جوی همین‌طور باقیمانده و در لجن داخل این جوی از موش و گربه مرده تا لباس و زباله دیده می‌شود.

وی با بیان این که به دلیل بوی تعفن و لجن این جوی آب حتی دو دقیقه هم نمی‌شود کنار آن ایستاد، گفت: ما تحول بزرگ در شهر نمی‌خواهیم، بلکه مردم می‌خواهند بدون دغدغه زندگی کنند و جای سوال است که آیا رئیس خدمات شهری ناحیه مربوطه در منطقه ۱۲، یک بار هم با پای پیاده از اینجا عبور نکرده است؟!

امانی در ادامه تاکید کرد: این موارد قابل قبول نیست و از شهردار منطقه می‌خواهیم که به این موضوع رسیدگی کنند و برخورد عبرت‌آموز با متخلفان داشته باشند. چرا که یک سال پیش قرار بود این جوی آب عریض شود و در قسمتی که کار رها شده، این اتفاق افتاده است.

پس از بیان این تذکر عضو شورای شهر تهران، امیر یزدی، شهردار منطقه ۱۲ به پشت تریبون صحن شورا رفت و ضمن عذرخواهی بابت وضعیت لایروبی جوی خیابان مولوی گفت: این خیابان شرقی غربی است و آب به راحتی در نهرها حرکت نمی‌کند و بعضا دچار ایستایی می‌شود. فاضلابی که توسط بازاریان به نهرها منتقل می‌شود، موجب این بوی تعفن شده است و در حال حاضر آب را با لجن‌کش از این نهرها خارج می‌کنیم.

وی با تاکید بر این که به دلیل ترافیک سنگین خیابان مولوی، طرح عریض کردن نهرهای این خیابان به‌سختی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: ناچاریم به صورت مقطعی این کار را انجام دهیم و اگر شرکت آبفای استان تهران این نهرها را به شبکه فاضلاب متصل کند، این مشکلات ایجاد نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز