خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

«ملاقات در مساجد» موجب ارتقای سطح همدلی میان مردم و مسئولان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۲۶۱

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران ملاقات و دیدارهای مردمی در مساجد را از جمله راههای ارتقای سطح همدلی میان مردم و مسئولین دانست.

به گزارش ایلنا، هفتاد و یکمین دیدار مردمی حجت الاسلام والمسلمین آقامیری نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان محله امیرآباد منطقه۶ در مسجد چهارده معصوم (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین آقامیری در حاشیه این دیدار که پس از نماز مغرب و عشاء و با حضور شهردار و معاونین منطقه۶ برگزار شد، گفت: حضور پیوسته مسئولین و مدیران شهری در مسجد که بازتاب برآیند نیازها، خواسته‌ها و تمایلات گوناگون شهروندان است، فرصت مناسبی را برابر آنان فراهم می‌کند، تا تلقی عینی‌تر و ملموسی از مشکلات، انتقادها و پیشنهادها و نیازها داشته باشند.
 
او افزود: بازخورد این ارتباط با محوریت مساجد می تواند به ارتقای سطح همدلی و همبستگی و افزایش درک متقابل مردم و مسئولین کمک شایانی کند.
 
گفتنی است در این دیدار شهروندان درخواست های خود را مطرح و از سوی عضو شورای شهر و شهردار منطقه دستورات لازم برای رفع مشکلات و دغدغه های اهالی محله کشاورز در دستور کار قرار گرفت.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز