خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

نظارت بر طرح ساماندهی سواحل را از طریق استانداران پیگیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۱۶۳

وزیر کشور گفت: موضوع نظارت بر طرح ساماندهی سواحل را از طریق استانداران استان های ساحلی کشور پیگیری می‌کنیم و معتقدیم بعد از آزادسازی سواحل، لازم است این ساماندهی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه دیدار با دختران دهه هشتادی برنامه «بی‌نهایت شو» در جمع خبرنگاران گفت: برنامه بی‌نهایت شو می‌تواند یک جریان فکری – فرهنگی و چه بسا یک جریان اجتماعی باشد که بخشی از دختران دهه هشتادی در کنار یکدیگر شکل داده‌اند و کار بسیار ارزشمندی است که امروز توفیق داشتم در جریان کارهای این عزیزان قرار گرفتم. 

وی افزود: با توجه به این که یکی از وظایف ما در حوزه اجتماعی، حمایت از حرکت‌های اجتماعی است، لازم بود هم در جریان دغدغه های این عزیزان قرار بگیریم و هم حمایت‌های مورد نیاز را از این حرکت ارزشمند انجام دهیم. بنابراین جلسه امروز فرصت مغتمنی برای من بود. 

وحیدی ادامه داد: موضوع نظارت بر طرح ساماندهی سواحل را از طریق استانداران استان های ساحلی کشور پیگیری می‌کنیم و معتقدیم بعد از آزادسازی سواحل، لازم است این ساماندهی انجام شود. البته اجرای این کار، پیش‌نیازهایی دارد که باید تامین شود، یعنی هم به لحاظ قانونی باید اختیاراتی به استانداران تفویض شود که بتوانند ساماندهی سواحل را با کمک کسانی که آمادگی دارند، انجام دهند تا بتوانیم فضای بهتری را برای پذیرایی از مسافران در استان‌های ساحلی آماده کنیم. 

وزیر کشور تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم اختیارات مورد نیاز را برای استانداران فراهم کنیم تا آنها بتوانند مجموعه اقداماتی را که لازم است، برای ساماندهی سواحل انجام دهند. 

وی در پایان تصریح کرد: موضوع حریم ۶۰ متری دریا در طرح آزادسازی سواحل در موارد بسیار زیادی رعایت شده است، البته مواردی هست که مربوط به بخش خصوصی که مراحل قانونی اجرای این طرح در این موارد مقداری پیچیده‌تر است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز