خبرگزاری کار ایران

بازدید وزیر کشور از پایانه شهید سلیمانی در مرز مهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۶۰۵

فرمانده هنگ مرزی مهران از بازدید وزیر کشور به همراه استاندار ایلام از پایانه مرزی شهید حاج قاسم سلیمانی در مرز مهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن کشت‌کار با اشاره به بازدید وزیر کشور از پایانه شهید حاج قاسم سلیمانی در مرز مهران گفت: دکتر احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه دکتر بهرام‌نیا، استاندار ایلام، سرهنگ حمیدرضا عالی، جانشین فرمانده مرزبانی استان ایلام و دیگر فرماندهان نظامی و انتظامی به صورت میدانی از زیرساخت‌های مرز مهران بازدید کردند.

فرمانده هنگ مرزی مهران در این بازدید ضمن اشاره به تأثیر سازنده بازارچه‌‌های مرزی در آبادانی منطقه افزود: توسعه و توجه به بازارچه های مرزی یعنی اشتغال‌آفرینی بیشتر و این یعنی رونق اقتصادی و در پی آن آبادانی منطقه که در نهایت همگی این‌ها باعث تثبیت امنیت بیشتر در منطقه خواهد شد.

احمد وحیدی، وزیر کشور نیز در این بازدید به مشکلات و کاستی‌های امکاناتی بازارچه و چالش‌های موجود فی مابین مرزبانان 2 کشور اشاره کرد و از هیئت اعزامی خواستار پیگیری دیپلماسی و تلاش در جهت تسریع و روان ‌سازی صادرات کالا و مسافران از مرز رسمی مهران شد و در پایان دستورات لازم را در خصوص برگزاری مراسم پیاده روی اربعین صادر کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز