خبرگزاری کار ایران

زنده‌گیری و تحویل دو راس بره وحشی در فیروزکوه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۷۳۱

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان فیروزکوه از زنده‌گیری و تحویل دو راس بره وحشی در گشت و پایش ماموران اجرایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران، داریوش فرخی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران اجرایی مستقر در سرمحیط‌بانی ارجمند، حین گشت و پایش منطقه واقع در روستای اهنز به فردی که دو راس بره وحشی را با خود داشت، برخورد کردند.

وی با بیان این که پس از گفت‌وگو با این شخص و بررسی موضوع، مشخص شد که بره‌ها توسط چوپانی که از اتباع بوده است، نگهداری می‌شد، افزود: ماموران بلافاصله برای اینکه بره‌ها را به زیستگاه اصلی خود بازگردانند، به همراه این شخص به دنبال چوپان گشته است، ولی متاسفانه موفق به پیدا کردن وی نشدند و به ناچار بره‌ها را با خود به سرمحیط‌بانی ارجمند منتقل و از آنها نگهداری کردند.

فرخی ادامه داد: پس از هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران، بره‌ها برای نگهداری و جلوگیری از تلف شدن، به مرکز نگهداری حیات وحش پارک طبیعت پردیسان تحویل داده شدند. 

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: شهروندان از دست زدن به نوزاد حیات وحش خودداری کرده و آنها را به هیچ عنوان از طبیعت جدا نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز