خبرگزاری کار ایران

دستگیری متخلف زنده‌گیری دو بره میش وحشی در دماوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۷۰۱

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان دماوند از دستگیری متخلف زنده گیری دو بره میش وحشی در عملیات محیط‌بانان این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی حفاظت محیط‌زیست استان تهران، نقی میرزاکریمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته محیط‌بان یگان حفاظت این اداره در حین دوربین‌کشی و پایش ضلع غربی منطقه شکارممنوع کوه‌سفید متوجه وجود دو بره میش همراه چوپان گله می‌شود که سریعا به اداره اعلام و تیم پشتیبانی برای بررسی موضوع به صورت نامحسوس به محل اعزام می‌شوند. 

وی با بیان این که ماموران بعد از نزدیک شدن به گله و مشاهده بره‌میش‌های وحشی برای دستگیری متخلف وارد عمل شدند، ادامه داد: یک نفر در این راستا دستگیر و به همراه دو بره کشف‌شده به اداره منتقل شد. 

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان دماوند با بیان اینکه فرد متخلف اقرار داشت که در حین زایمان میش وحشی به آن نزدیک شده و بره‌ها را از مادر جدا کرده است، تصریح کرد: بر همین اساس پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال می‌شود.

میرزاکریمی ادامه داد: در فصل بهار که فصل زادآوری حیات وحش است از شهروندان خواستاریم که در صورت مشاهده نوزاد حیات وحش از نزدیک شدن و زنده گیری آنها خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز