خبرگزاری کار ایران

نتایج اولیه پذیرش استعدادهای درخشان دکتری دانشگاه تهران اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۰۱۰

نتایج بررسی اولیه پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره دکتری Ph. D سال تحصیلی ۱۴۰۳.۱۴۰۲ دانشگاه تهران اعلام شد.

به گزارش ایلنا، دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، متقاضیان پذیرش دکتری بدون آزمون (استعدادهای درخشان) دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۳.۱۴۰۲ که فرم ثبت نام خود را از سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران تکمیل کرده‌اند، برای آگاهی از وضعیت بررسی اولیه پرونده الکترونیکی خود با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام در سامانه فوق ایجاد کرده‌اند؛ وارد سامانه مذکور شده و از وضعیت بررسی مدارک ارسالی خود به شرح زیر مطلع شوند: 

۱- داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه مدارک آن‌ها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه «مشروط» اعلام شده است برای مصاحبه دعوت شده‌اند و فرصت دارند نسبت به تکمیل مدارکی که تأیید نشده‌اند و در قسمت توضیحات دلایل آن ذکر شده، تا زمان مصاحبه اقدام نمایند. 

۲- داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه آن‌ها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه «عدم تأیید» اعلام شده است، بر اساس ضوابط و مقررات درج شده در شیوه نامه؛ حائز شرایط اولیه پذیرش نبوده‌اند و از فهرست داوطلبان واجد شرایط حذف شدند. (دلایل آن در توضیحات قید شده و قابل ملاحظه است). 

به اطلاع کلیه داوطلبان می‌رساند جلسات مصاحبه کلیه رشته / گرایش‌ها همزمان با جلسات مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون نیمه متمرکز دکتری سازمان سنجش خواهد بود. لذا برنامه دقیق زمانبندی و نحوه برگزاری جلسه مصاحبه علمی از طریق وبگاه دانشکدگان / دانشکده / مؤسسه / مرکز مرتبط اعلام خواهد شد. در صورت فراموشی شناسه کاربری و یا رمز عبور خود با ایمیل مرکز انفورماتیک دانشگاه به آدرس: https://sd۱. ut. ac. ir مکاتبه فرمائید. 

نتیجه نهایی بررسی پذیرش داوطلبان پس از مصاحبه حداکثر تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۲ از طریق وبگاه معاونت آموزشی اعلام خواهد شد. 

برای اطلاع از نتایج بررسی اولیه به اینجا مراجعه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز