خبرگزاری کار ایران

تشکیل ۴ ستاد و ۱۰۰ میز کارشناسی در شورای عالی انقلاب فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۹۰۱

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ۴ ستاد علم و فناوری، تعلیم و تربیت، فرهنگی اجتماعی و خانواده و زن در شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده و ۱۰۰ میز کارشناسی ذیل این ستادها راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالحسین خسروپناه در نشست تقدیر از فعالان دور اول طرح حامیم که با حضور وزیر کشور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و استانداران برگزار شد با تشکر از استانداران در حمایت از این طرح گفت: برگزاری این طرح که موجب اتصال حلقه میانی و بالایی حکمرانی است، نقش مهمی در بهبود حکمرانی فرهنگی دارد‌.

وی با اشاره به اهمیت شبکه سازی نخبگان فرهنگی گفت: همین الان استادان دانشگاه زیادی در دانشگاه علامه طباطبایی روی مفاهیم قرآن کریم و حکمرانی آن کار و تحقیق کرده اند ولی این تحقیقات و افراد بهم متصل و شبکه سازی نشده اند.

خسروپناه گفت: در این مدت در شورای عالی انقلاب فرهنگی ۴ ستاد علم و فناوری، تعلیم و تربیت، فرهنگی و اجتماعی و خانواده و زنان را تشکیل دادیم و میزهای کارشناسی زیر نظر این ستادها تشکیل داده ایم.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت اکثر رصدخانه های فرهنگی اجتماعی کشور را دعوت کرده ایم از نظرها، آمارها و داده های این رصدخانه ها مطلع شده ایم‌. بر اساس این آمار به تشکیل ۱۰۰ میز کارشناسی برای ۴ ستاد یادشده رسیده ایم‌.

خسروپناه گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی بعد از رصد، راهبردی و راهبری و راه سنجی سیاست ها را مد نظر دارد تا راهبری دستگاه ها و نظارت و اثر سنجی سیاست ها را بررسی کنیم.

وی با تاکید براینکه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تافته جدابافته نیست، گفت: باید با مدل حکمرانی حکمی و الهی که شبکه نخبگانی را درگیر می کند کار را پیش ببریم‌. الگوی مشارکت نخبگانی در راهبردها و راهبری و نظارت میزها به کل کشور کمک می کند.

خسروپناه در پایان از ائمه جمعه حاضر در نشست خواست در انتقال اسناد مصوب شورای عالی به مردم و برای عملیاتی کردن آن کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز