خبرگزاری کار ایران

بازتخصیص نیاز آبی تالاب صالحیه توسط وزارت نیرو بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۰۸۵

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان البرز از بررسی موضوع بازتخصیص نیاز آبی تالاب صالحیه توسط وزارت نیرو خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست البرز، دومین جلسه پیگیری مصوبات یازدهمین جلسه ستاد ملی سیاستگذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار با موضوع بررسی امکان تخصیص منابع آب از محل پساب و اختصاص از محل تصفیه‌خانه‌ها و باز تخصیص نیاز آبی زیست‌محیطی تالاب صالحیه در دفتر حفاظت و احیای تالاب‌های سازمان تشکیل شد.

این جلسه با حضور نمایندگان شرکت منابع آب وزارت نیرو و شرکت‌های آب منطقه‌ای و ادارات کل حفاظت محیط‌زیست استان‌های البرز و قزوین به ریاست مدیر کل دفتر حفاظت و احیای تالاب‌های سازمان محیط‌زیست برگزار شد.

مجید درگی، مدیرکل محیط‌زیست البرز با اعلام این خبر گفت: در این جلسه گزارشی از وضعیت موجود منابع آب در دو استان البرز و قزوین توسط نمایندگان ذی‌ربط ارائه شد.

وی افزود: با توجه به راهکارهای ارائه‌شده برای تامین آب از محل تصفیه‌خانه‌ها و چالش‌های مطروحه مقرر شد مراتب جهت تصمیم گیری به ستاد ملی سیاست‌گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار ارسال شود.

درگی تاکید کرد: در خصوص بازتخصیص تامین نیاز آبی تالاب صالحیه با استفاده از منابع و مصارف حوضه آبریز نیز مقرر شد که موضوع توسط وزارت نیرو مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز