خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط‌زیست استان تاکید کرد:

تالاب صالحیه مهمترین موضوع زیست‌محیطی استان البرز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۰۹۰

مدیرکل محیط‌زیست استان البرز در سفر یک روزه خود به شهرستان نظرآباد، رسیدگی به تالاب صالحیه را مهمترین موضوع زیست‌محیطی این استان توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان البرز، مجید درگی در سفر یک روزه خود به نظرآباد با حضور در فرمانداری و شرکت در جلسه رفع مشکلات تالاب صالحیه گفت: تالاب صالحیه مهمترین موضوع زیست‌محیطی استان است و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی ایشان، با جدیدت پیگیر احیا و حفظ این زیستگاه هستیم.

مدیرکل محیط‌زیست البرز در این سفر به همراه بغدادی، فرماندار و چهارنظم، سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نظرآباد از نزدیک منطقه شکارممنوع تالاب صالحیه را مورد بازدید قرار داد و گفت: مهمترین عامل تخریب این زیستگاه تعلیف غیرمجاز شتر است که باعث فرسایش خاک و به وجود آمدن کانون‌های گرد و غبار شده است. 

درگی تاکید کرد: در خصوص تالاب صالحیه سازمان حفاظت محیط‌زیست دست خود را به سوی وامع محلی دراز می‌کند که مهمترین عامل نجات تالاب هستند. البته با توجه به مصوبات ستاد ملی گرد و غبار نیز باید  دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به وظایف خود احساس مسئولیت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز