خبرگزاری کار ایران

خدمات متروی تهران به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۰۳۸

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از خدمات ویژه این ناوگان به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مسعود درستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به‌منظور خدمات‌رسانی هر چه‌بهتر به شهروندان و مسافران از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ سرویس‌دهی در خط یک و سه متروی تهران افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های مصلی امام خمینی (ره) و شهید بهشتی در خطوط یک و سه نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل برگزاری نمایشگاه هستند، افزود: با توجه به ترافیک سطح شهر قطعا استفاده از مترو بهترین، سریع‌ترین، ایمن‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین وسیله برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب است و شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه نیز برای تسهیل تردد مسافران با استفاده حداکثری از نیروی انسانی و تجهیزات تلاش می‌کند تا بهترین خدمات‌رسانی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از ازدحام مسافر اعزام قطارهای فوق‌العاده به‌صورت مستقل از ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و ایستگاه شهید بهشتی در نظر گرفته شده است.

درستی با بیان اینکه این خدمات در ایام آخر هفته که بازدید از نمایشگاه بیشتر می‌شود، افزایش می‌یابد، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده در روزهای پنجشنبه و جمعه در ساعات برگزاری نمایشگاه تعداد حرکت قطارها افزایش می‌یابد و سرفاصله حرکت در خط یک به ۵ دقیقه و در خط سه به ۷ دقیقه کاهش خواهد یافت.

وی همچنین از افزایش دستگاه‌های فروش بلیت در ایستگاه‌های مصلی امام خمینی(ره) و شهید بهشتی خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران و پیش‌بینی استقبال مسافران بیشتر در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تعداد متصدیان فروش بلیت در این ایستگاه‌ها افزایش یافته است.

درستی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در سالن فروش بلیت ایستگاه‌های مصلی امام خمینی(ره) و شهید بهشتی از مسافران می‌خواهیم در ایستگاه‌های مبدا، بلیت بازگشت را نیز تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز