خبرگزاری کار ایران

اقدامات متروی تهران به مناسبت هفته زمین پاک

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۶۷۷

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه هفته زمین پاک را فرصتی مناسب برای حفظ محیط زیست دانست و اقدامات فرهنگی در متروی تهران به مناسبت روز جهانی و هفته زمین پاک را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، سید محمد نقیب با اشاره به سند محوری اقدامات هفته زمین پاک سال جاری و آیین‌نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی که مصوب دولت سیزدهم است گفت: این روز، فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ حفاظت و نگهداری از زیست‌بوم و زیستگاهی که در آن زندگی بشری به رشد و بالندگی خواهد رسید، است. توجه به این مسئله دغدغه اصلی مسئولان و متولیان امر است که باید برای حل مشکل با اقدامات عملی و فرهنگ‌سازی بیش از گذشته تلاش به عمل آید.

وی با تأکید بر شعار هفته زمین پاک، «سرمایه‌گذاری در زمین، توسعه بازیافت و بهره‌وری سبز» افزود: به همین منظور متروی تهران با همکاری شهرداری منطقه ۶ اقدام به توزیع کیسه‌های پارچه‌ای و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و استفاده نکردن از کیسه‌های نایلونی در بین مسافران شهر زیرزمینی خواهد کرد.

نقیب ادامه داد: اکران نمایشگاه عکس با موضوع محیط زیست، توزیع بروشور و فضاسازی ایستگاهی و نصب بنر از اقدامات دیگر متروی تهران به مناسبت روز جهانی و هفته زمین پاک خواهد بود.

گفتنی است، کارشناسان این طرح در روز شنبه مورخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ و از ساعت ۱۳ الی ۱۴ در محل ایوان انتظار ایستگاه متروی حضرت ولیعصر (عج) اقدام به توزیع کیسه‌های پارچه‌ای و بروشورهای فرهنگی در بین شهروندان خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز