خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار خبر داد:

ورود ۲۰۰ اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران تا پایان شهریور‌

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۰۲۶

معاون شهردار تهران گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه دست‌کم ۲۰۰ اتوبوس جدید وارد ناوگان شود. روند ساخت ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز تا پایان سال پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، صبح امروز -شنبه ۱۶ اردیبهشت- جلسه بررسی پروژه‌های توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری در محل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک برگزار شد.

در این نشست جلال بهرامی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه قرارداد هزار دستگاه اتوبوس ابلاغ شده است، اظهار داشت: وضعیت ۱۰۰۰ دستگاه دیگر نیز با تهاتر املاک بزودی مشخص خواهد شد؛ این ۲۰۰۰ دستگاه تعهد ما به شورا برای امسال است. همچنین، در حالی که تنها ۵همت بودجه برای خرید اتوبوس در بودجه پیش‌بینی شده است، برای خرید این ۲۰۰۰ دستگاه، به بیش از ۱۸ همت منابع نیاز داریم.

وی در ادامه بیان داشت: امیدواریم تا پایان شهریورماه دست‌کم ۲۰۰ اتوبوس جدید وارد ناوگان شود و روند ساخت ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز تا پایان سال پیگیری خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران افزود: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس نیز تا پایان شهریورماه با همکاری شهاب‌خودرو اورهال خواهد شد. تلاش خواهیم کرد ۳۰۰ دستگاه دیگر از اتوبوس‌های تهران نیز با توان شرکت‌های داخلی، در ۶ماهه نخست سال‌جاری اورهال شوند.

بهرامی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه با تمهیدات انجام‌شده و ورود اتوبوس‌های نو و اورهال‌شده، امسال شاهد ترافیک کمتری همزمان با شروع مدارس باشیم، افزود: هم‌چنین با اصلاحی که در بهای بلیت اتوبوس‌ها صورت گرفت، می‌توان برای اصلاح خطوط اتوبوس‌رانی تهران اقدام کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به این ترتیب ورود اتوبوس‌های جدید، بازسازی اتوبوس‌های قدیمی و اصلاح خطوط، ۳ اقدام اساسی تا پایان شهریورماه در حوزه اتوبوس‌رانی است.

معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران اظهار داشت: طبق بررسی سنوات تاریخ اتوبوس‌رانی، روشن است که نمی‌توان بدون مشارکت بخش خصوصی داخلی اقدام کرد چراکه آن‌ها موظف به ارائه خدمات پس از فروش و تأمین قطعات آنها هستند.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری بر حوزه توسعه حمل‌ونقل برقی، ادامه داد: امیدواریم تا پایان امسال دست‌کم قرارداد ۱۰۰دستگاه اتوبوس برقی جدید  با تولیدکنندگان داخلی منعقد شود.

ورود ۲۰۰ اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران تا پایان شهریور‌

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز