خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی شهرداری تهران:

پیش‌نیاز تحقق رویکرد انسان‌محوری در شهر، توجه به عابران پیاده و پیاده‌روهاست

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۹۰۰

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در جمع معاونان حمل و نقل و ترافیک شهرداری‌های مناطق ۲۲ گانه با اعلام اینکه حضور مدیرعامل جدید شرکت کنترل ترافیک در مدت کوتاه تصدی این مسئولیت، نگاه نو و مدرن و رویکرد علمی در عرصه‌های اجرایی و عملیاتی به مأموریت‌ها و موضوعات این شرکت دارد، گفت: پیاده‌سازی نگاه‌ آکادمیک در میدان عمل و اجرا، کار دشواری است که از عهده هر مدیری بر نمی‌آید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مهدی گلشنی با تأکید آغاز تدوین برنامه عملیاتی مناطق ۲۲ گانه برای سال ۱۴۰۲ از هفته آینده، افزود: اولین برنامه به حوزه آموزش اختصاص دارد و توسعه حمل و نقل پاک نیز در اولویت بعدی قرار دارد و میزان تحقق این محورها در ارزیابی عملکرد ترافیکی مناطق، سهم زیادی دارد و بسیار مؤثر خواهد بود چرا که آموزش رفتارهای ترافیکی و فرهنگ‌سازی در این حوزه از جایگاه بالایی نزد مدیریت شهری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه مطالبه اعتبار لازم و کافی برای حوزه آموزش و حمل و نقل پاک برای هر یک از مناطق ضرورت دارد، اظهار کرد: هر دو هفته یک‌بار، برنامه آموزشی در یکی از مناطق برگزار خواهیم کرد و از استادان و کارشناسان خبره برای آموزش و بازآموزی مداوم و مستمر همکاران‌مان بهره‌مند خواهیم شد. 

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با تأکید بر اینکه توسعه پیاده‌راه‌ها و پلازاها را به‌ صورت جدی پیگیری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: پیش‌نیاز تحقق رویکرد انسان‌محوری در سیاست‌های مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک، توجه به عابران پیاده، پیاده‌روها و پیاده‌راه‌هاست. 

گفتنی است، در سی و هشتمین جلسه شورای هماهنگی معاونان حمل و نقل و ترافیک شهرداری‌های مناطق ۲۲ گانه، علاوه بر مهدی گلشنی، مسعود طبیبی، مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک و کامران اخباری، معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز