خبرگزاری کار ایران

در پنجاه و چهارمین شنبه امید و افتخار انجام می‌شود

از افتتاح مجموعه ورزشی شهرک نفت تا بهره‌برداری از باغ‌راه بوستان سرخه‌حصار

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۷۷۷

سخنگوی شهرداری تهران گفت: فردا و در پنجاه و چهارمین شنبه امید و افتخار، مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت احداث و مقبره شهدای گمنام و ۵ پروژه عمرانی و خدماتی دیگر در منطقه ۱۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا، عبدالمطهر محمدخانی درباره برنامه‌های شهرداری برای پنجاه‌وچهارمین شنبه امیدوافتخار اعلام کرد: بناست تا روز شنبه 16 اردیبهشت، مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت در منطقه یک احداث شود. همچنین مقبره شهدای گمنام و ۵ پروژه عمرانی و خدماتی در منطقه ۱۳ پایتخت به بهره‌برداری می رسد. 

وی در خصوص مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت بیان کرد: این پروژه ۱۵۰۰ مترمربع زیر بنا دارد و اعتبار این مجموعه ۲۰ میلیارد بوده که با هدف افزایش سرانه ورزش و سلامت در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت. مجموعه مذکور دارای دو بخش ورزشی و اداری در ۲ طبقه با ظرفیت ۱۰۰ تماشاچی است.

محمدخانی در پاسخ به جزئیات پروژه‌های افتتاحی منطقه۱۳ اظهار کرد: افتتاح سازه هشت ضلعی مقبره شهدای گمنام که در بوستان سیمرغ واقع شده است از دیگر برنامه‌های شنبه پیش رو است. همچنین اجرای آب‌نماهای میدان شهیدان رحیمی(چایچی) و بوستان بهیان در انتهای خیابان سی متری نیروی هوایی در دستور کار قرار دارد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: از دیگر برنامه‌های این شنبه ساماندهی و جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان پیروزی اعم از احداث منهول، حوضچه، نهر ، تراش و روکش است.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی همچنین به بهره‌برداری از ۱۱۰۰ متر باغ راه بوستان سرخه‌حصار به عنوان یکی از تفرجگاه‌های ارزشمند شرق تهران واقع در منطقه ۱۳ اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز