خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

تداوم بارش‌های رگباری در ۱۱ استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۴۰۵

بر اساس اعلام هواشناسی بارش‌های رگباری فصل بهار در ۱۱ استان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی به صورت بارش‌های رگباری امروز(دوشنبه) در سیستان‌و بلوچستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال زنجان، شمال قزوین، گلستان، مازندران، گیلان، سمنان و ارتفاعات و دامنه البرز و تهران فعال است و انتظار ابرناکی و بارش‌های رگباری را به صورت محلی خواهیم داشت.

هواشناسی اعلام کرده است که بارش‌ها امروزدر اردبیل، شمال استانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات استانهای مازندران و سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال و شرق سیستان و بلوچستان نسبت به سایر استان‌ها بیشتر است و برای آن هشدار نارنجی صادر شده است.

برای فردا (سه‌شنبه) در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی و سمنان و ارتفاعات در استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش رگباری باران انتظار می رود.

هواشناسی برای روز چهارشنبه در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات و دامنه در استانهای زنجان و قزوین همین شرایط آب و هوایی را پیش بینی کرده است.

وزش باد نسبتا شدید که موجب خیزش گردوخاک همراه با کاهش کیفیت هوا می‌شود نیز امروز(دوشنبه ) در استان‌های مرکزی، همدان، آذربایجان شرقی، اصفهان، سمنان، بوشهر، هرمزگان، قزوین و سمنان وزش باد شدید پیش بینی شده است.

روز سه‌شنبه در سمنان، مرکزی، بوشهر و شرق خراسان جنوبی و چهارشنبه در ایلام، خوزستان، بوشهر، مرکزی و قم همین شرایط آب و هوایی را خواهیم داشت.

برای روز پنج‌شنبه نیز در تهران، قم، قزوین، مرکزی، سمنان، همدان، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، خوزستان، ایلام، فارس و بوشهر باد شدید پیش بینی شده است.

هواشناسی با احتمال وقوع شکستن نهال‌ها و درختان کهن‌سال به احتیاط در تردد جاده ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی توصیه کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز