خبرگزاری کار ایران

بازدید سفیر بلاروس از پارک علم و فناوری خراسان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۸۹۱

سفیر بلاروس و هیات همراه با حضور در پارک علم و فناوری خراسان ضمن دیدار با ریاست پارک، از شرکت‌های فناور بازدید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پارک علم و فناوری خراسان، مسعود میرزائی شهرابی در این دیدار، حضور سفیر بلاروس و هیات همراه وی را به یکی از سه پارک مهم و بزرگ ایران گرامی داشت و گفت: پارک علم و فناوری خراسان با ۲۰ سال قدمت در حوزه‌های مختلف خدمات متنوعی از جمله داروئی، تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و انرژی را ارائه کرده و در دوره جدیدِ خدمت، عرصه‌های صنایع معدنی، کشاورزی و صنایع خلاق فرهنگی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. 

رئیس پارک علم و فناوری خراسان افزود: افتتاح مراکز رشد در شهرستان‌ها باعث تعمیق بیشتر روابط در حوزه علم و فناوری شده است و از این طریق نه تنها فقط دانشگاهیان بلکه دانش‌آموزان نیز با بسترهای رشد بیشتر آشنا می‌شوند. 

دیمیتری کالتسوف سفیر بلاروس در ایران نیز با تشکر از مهمان‌نوازی ایرانی‌ها از حضور در پارک علم و فناوری خراسان ابراز مسرت کرد و گفت: در کشور بلاروس ما چند پارک برای فعالیت‌های مختلف داریم که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پارک مشترک بلاروس و چین اشاره کرد. 

وی با اشاره به تعامل شرکت‌های بزرگ دنیا در حوزه فناوری با بلاروس خاطرنشان کرد: البته پارک چین و بلاروس فقط محدود به این دو کشور نیست و شرکت‌هایی از ده‌ها کشور دنیا در این پارک فعالیت دارند. 

سفیر بلاروس در پایان با اشاره به ابراز تمایل برای توسعه روابط در حوزه علم و فناوری تاکید کرد: پارک علم و فناوری خراسان بستر بسیار خوبی برای همکاری متوازن با پارک‌های فعال در کشور بلاروس را دارد و امیدواریم در آینده بتوانیم تعاملات بهتری را رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز