خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران خبر داد:

شناسایی ۲۴۷ محله کم‌برخوردار در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۵۵۵

استاندار تهران با اشاره به شناسایی ۲۴۷ محله کم‌برخوردار در استان تهران گفت: ۹۰ محله در شهرستان‌های استان تهران و ۱۵۷ محل در شهر تهران شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا فخاری استاندار تهران در اولین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، زنان و خانواده استان تهران با محوریت بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح توانمندسازی محلات کم‌برخوردار که با حضور آقامحمدی رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار، جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار و دیگر اعضا برگزار شد، گفت: ۲۴۷ محله کم‌برخوردار در استان تهران شناسایی شده است که شامل ۹۰ محله در شهرستان‌های استان تهران و ۱۵۷ محله در شهر تهران شناسایی شده است.

وی ادامه داد: شناسایی مشکلات این محلات در حوزه‌های مختلف و ارتقا محلات در زمینه‌های آموزش و پرورش، اسکان، بهداشت و درمان و توسعه زیرساخت‌ها پیگیری می‌شود.

استاندار تهران با اشاره به ظرفیت تشکل های مرومی گفت: با ایجاد تشکل‌های مردمی در محلات از جمله شهرداران محله سعی می‌شود تا اداره امور توسط مردم انجام شود و در آینده‌ای نزدیک با همراهی و همگرایی تراز مشارکت در محلات را شاهد باشیم و سطوح محلات کم برخوردار را ارتقا دهیم.

فخاری در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: چهار دستگاه اصلی بهزیستی، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و هلال احمر در اجرای این طرح مشارکت می‌کنند تا اقدامات در حوزه‌های مختلف و با رویکرد نشاط‌آفرینی محلات انجام شود.

وی تصریح کرد: هدف‌گذاری برای ایجاد ۳۰۰ هزار واحد مسکونی با اولویت بافت‌های فرسوده در این محلات مدنظر قرار گرفته که به اقتصاد و معیشت خانواده‌ها در محلات کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز