خبرگزاری کار ایران

کشف قاچاق چوب‌آلات جنگلی در شهرستان کردکوی/ مصدومیت یک قرقبان بر اثر حمله قاچاقچی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۹۱۲

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کردکوی از کشف محموله قاچاق چوب‌آلات جنگلی به صورت الوار و مصدومیت یک قرقبان بر اثر حمله قاچاقچی در حین اجرای این عملیات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان، سید ابوالقاسم هاشمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران حفاظتی در حین گشت‌زنی شبانه در سطح جنگل‌های شهرستان کردکوی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه یک قاچاقچی را که در حین بارگیری و حمل الوار در یکی از عرصه‌های جنگلی کردکوی بود، شناسایی و الوارهای قاچاق را از وی ضبط کردند، اما متخلف با گستاخی با خودروی نیسان به سمت ماموران حفاظتی حمله‌ور شد و از محل متواری گردید و باعث صدمه دیدن پای یکی از قرقبانان شد‌. 

وی افزود: شماره پلاک خودرو فوق شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده است. الوارهای کشف‌شده نیز به واحد سرجنگلبانی انتقال داده شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کردکوی تاکید کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان عزم جدی در برخورد با سوداگران و متخلفان فرآورده‌های جنگلی را دارند و در همین راستا، حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان به ویژه جنگل‌ها، تشدید شده است و به صورت ۲۴ ساعته ادامه دارد.

وی در پایان متذکر شد: از شهروندان عزیز انتظار می‌رود در صورت مشاهده مواردی از این دست مراتب را با شماره تماس‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ با یگان امداد جنگل و مرتع در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز