خبرگزاری کار ایران

رشد ۱۱۲ درصدی درآمدهای سازمان حمل‌ونقل و ترافیک تهران در سال ۱۴۰۱

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۸۷۳

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران از رشد ۱۱۲ درصدی درآمدهای محقق‌شده این سازمان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته و کسب رتبه برتر در بین سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سید مجتبی شفیعی گفت با اشاره به افزایش ۱۱۲ درصدی درآمدهای سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران خبر داد: درآمد به واسطه توجه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران به انضباط بخشی و اصلاح شرایط فنی و مالی قراردادهای منعقدشده و نظارت و کنترل دقیق تر بر روند اجرای پروژه‌ها و بهینه‌سازی سازوکارهای درآمدی و بالفعل سازی ظرفیت‌های فنی موجود صورت گرفته است.

شفیعی با تاکید بر ایجاد فضای رقابتی سالم برای فعالیت بخش خصوصی و مشارکت بیشتر شرکت‌های بهره بردار تخصصی در پروژه‌های حوزه حمل و نقل افزود: پیش‌بینی ما این است که با وصول مطالبات رشد درآمدی بیشتر از ۱۱۲ درصد را نسبت به سال ۱۴۰۰، در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران تجربه کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران تصریح کرد: تعهد این سازمان برای تحقق درآمدهای شهرداری در سال ۱۴۰۱ حدود ۹۵۰۰ میلیارد ریال بوده که در حال حاضر درآمدهای وصولی قطعی سازمان با بیش از ۳۰درصد رشد نسبت به مبلغ مصوب شورای محترم اسلامی شهر تهران به حدود ۱۲۱۰۰ میلیارد ریال رسیده و با تحقق مطالبات باقیمانده، این میزان به حدود ۱۴۵۰۰ میلیاردریال معادل ۵۶ درصد افزایش نسبت به مبلغ مصوب خواهد رسید.

به گفته شفیعی؛ مدیریت و نظارت صحیح و کارشناسی، بازنگری و بهینه سازی فعالیت پارکینگ‌های طبقاتی سازمان و واگذاری بهره برداری جایگاههای سوخت CNG در سال ۱۴۰۱، به ترتیب موجب افزایش درآمد ۲۳۵ درصدی و ۲۳ درصدی از محل‌های مذکور شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، همچنین حمایت و ترغیب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به مشارکت بیشتر در پروژه‌های این سازمان از جمله مدیریت پارک حاشیه‌ای، بتوانیم شاهد رشد درآمدهای پایدار و در نتیجه گسترش کمی و کیفی خدمات و زیرساخت‎‌های ترافیکی و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان عزیز پایتخت باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: یکی از اهداف سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بکارگیری از تمام پتانسیل موجود در ایجاد و تثبیت درآمدهای پایدار در تمام حوزه‌‍‌های درآمدی قانونی تحت مدیریت این سازمان است که متعاقباً استفاده از منابع درآمدی مذکور می تواند آغاز و تکمیل پروژه‌های حمل و نقل شهری را محقق کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز