خبرگزاری کار ایران

۱۵ و ۱۶ اسفند در تهران صورت می‌گیرد؛

برگزاری کنفرانس بین‌المللی ترافیک بعد از سه سال تعطیلی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۷۶۳

رییس ستاد نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک با بیان اینکه کنفرانس بین‌المللی ترافیک بعد از سه سال تعطیلی، ۱۵ و ۱۶ اسفند در تهران برگزار می‌شود، گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال مقاله، تعداد مقالات ارسال‌شده به دبیرخانه این کنفرانس از مرز ۷۰۰ مقاله عبور کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سید مجتبی شفیعی با اعلام اینکه از سال ۹۸ به دلایل مختلف از جمله پیشگیری از گسترش بیماری کرونا، این کنفرانس برگزار نشده بود، افزود: با وجود سه سال تعطیلی، برگزاری کنفرانس امسال با استقبال پرشور استادان، دانشجویان، متخصصان و دست‌اندرکاران صنعت حمل و نقل همراه شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه ثبت نام برای حضور علاقه‌مندان در کنفرانس مهندسی ترافیک تا دهم اسفندماه ادامه دارد، اظهار کرد: تا امروز، حدود دو هزار نفر از ۳۱ استان‌ کشور برای حضور در این کنفرانس ثبت نام کرده‌اند که البته این تعداد با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری کنفرانس در حال افزایش است.

وی با تأکید بر اینکه مجامع علمی و انجمن‌های تخصصی، برپایی کنفرانس مهندسی ترافیک را مورد حمایت قرار داده‌اند، خاطرنشان کرد: ۱۵ دانشگاه معتبر به همراه انجمن‌ها و سازمان‌های مطرح حمل و نقلی داخلی و خارجی به روش‌های مختلف از برگزاری این کنفرانس پشتیبانی کرده‌اند و روند دریافت و داوری مقالات، نشان از ارتقای سطح علمی و اجرایی کنفرانس دارد.

گفتنی است، نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک در روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفندماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز