خبرگزاری کار ایران

ثبت ۵۴۲ میلیون تردد در نوروز ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۷۹۳

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در نوروز ۱۴۰۲ تقریبا ۵۴۲ میلیون تردد در کشور ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار کمال هادیانفر در حاشیه همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی، گفت: در نوروز ۱۴۰۲ تقریبا ۵۴۲ میلیون تردد را بین استان‌ها و شهرستان‌ها در کشور ثبت کردیم که نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰ درصد افزایش داشتیم. تلفیق افزایش تردد بین استانی و مصرف سوخت، نشان می‌دهد که ۱۳ درصد افزایش تردد در کشور داشتیم.

وی ادامه داد: برآورد ما این بود که باتوجه به شرایط جوی تصادفات افزایشی باشد، لذا با اقداماتی که انجام شد، ۸۷ هزار نفر از عزیزان راهور، اورژانس و... شبانه روزی خدمت رسانی کردند تا تصادفات را کاهش دهیم که اثرگذار بود و اقدامات مثبتی انجام شد.

هادیانفر با تشکر از مردم گفت: بر اساس آمار بیش از ۹۶ درصد رانندگان ما در جاده ها و شهرها خوب رانندگی کردند. امیدوارم بتوانیم در بحث کاهش جانباختگان حوادث اثربخش اقدام کنیم و حوادث به حداقل برسد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره تمهیدات عید فطر گفت: از فردا بعدازظهر بار سفرها به ویژه در محورهای شمالی و شهرهای زیارتی آغاز می‌شود. شنبه و یکشنبه هم کشور تعطیل است و انتظارمان از مردم این است که با دستگاه های اجرایی به ویژه پلیس در سفرها همکاری کرده و به اطلاعیه‌های پلیس توجه کنند. محورهای شمالی غالبا پرتراکم خواهد بود. توصیه می‌کنیم که مردم از محور چالوس به دلیل ریزش‌هایی که در این فصل اتفاق می‌افتد،  کمتر استفاده کنند. امیدوارم در عید فطر شاهد حادثه خاصی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز