خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

برنامه‌های معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در روز قدس

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۲۴۳

معاون شهردار تهران ضمن تشریح برنامه‌های حوزه خدمات شهری پایتخت در روز جهانی قدس گفت: عموم مردم جهان براساس طبع انسانی خود علاقمند به دفاع از مظلوم هستند.

حسین نظری،‌ معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره برنامه‌های این معاونت در روز جهانی قدس توضیح داد: در انواع مراسم مذهبی و ملی و تمام برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی که در سطح شهر تهران برگزار می‌شود، معمولا شهرداری اولین مجموعه‌ای است که باید پای کار حضور داشته باشد و آخرین نهادی است که تا بعد از پایان مراسم باید به ارائه خدمات ادامه دهد. امروز هم از آماده کردن خیابان‌ها برای تردد مردم تا نظافت و پاکسازی معابر بعد از پایان مراسم در دستور کار شهرداری تهران است.

وی افزود: امروز به مناسبت روز جهانی قدس، شهرداری برنامه‌هایی را برای تولید بنر و پرچم‌های مربوطه اجرا کرده است و همچنین با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد نماز جمعه استان تهران، هماهنگی‌هایی را برای برگزاری نماز جمعه روز قدس انجام داده‌ایم. شهرداری امروز به صورت صد درصدی پای کار بوده است تا شرایط را برای عبور و مرور و حضور مردم در راهپیمایی و اقامه نماز تسهیل کند.

نظری همچنین با تاکید بر اهمیت برگزاری مراسم روز جهانی قدس در نقاط مختلف جهان در دفاع از آرمان‌های ملت فلسطین گفت: یکی از اعتقادات بنیادین و ریشه‌ای اسلام و مسلمین، حمایت از مظلوم‌ و مقابله با ظالم است. ظلمی که بیش از ۷۰ سال است در فلسطین پایه‌گذاری شده، بر هیچ کس پوشیده نیست و برای همه دنیا روشن شده است که به صورت ناجوانمردانه و بدون پایه و اساس ملت فلسطین تحت ستم قرار گرفته‌اند.

معاون شهردار تهران ادامه داد: بیش از چهار دهه قبل به ابتکار امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز استکبارستیزی و مقابله با ظلم و روز جهانی قدس نامگذاری شد، چراکه در حال حاضر بزرگترین مصداق ظلم در جهان در فلسطین رخ می‌دهد.

وی در پایان تاکید کرد: در چنین روزی حضور گسترده مردم در ایران و سراسر جهان اعم از کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیراسلامی که انسانی فکر می‌کنند، نشان‌دهنده این است که دنیا طرفدار ظلم، استکبار و زورگویی به مظلوم نیست، بلکه عموم مردم جهان براساس طبع انسانی خود علاقمند به دفاع از مظلوم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز